404
Puslapis nerastas
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.
Radus prišiukšlintą ar apgadintą CityBee automobilį (jeigu apgadinimas nėra pažymėtas oranžiniu lipduku „Pranešta”) – praneškite per programėlę, aktyvios rezervacijos metu paspaudus mygtuką Pranešti apie problemą. Jeigu informuosite apie susiklosčiusią padėtį per programėlę, kitais kanalais papildomai mūsų informuoti nereikia.
Jei automobilis ilgalaikės nuomos metu išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
Nuvykti į „PRO BRO” tunelinę plovyklą ir nusiplauti automobilį nemokamai.
Susisiekti su mumis numeriu +37070044844 ar el. paštu info@citybee.lt.
Radaro funkcija „CityBee“ programėlėje padeda klientui pirmam sužinoti, ar kuris nors iš „CityBee“ automobilių yra šalia jo buvimo vietos konkrečiu pasirinktu laiku.
Radaro funkcijos ikonėlę galite rasti programėlės skiltyje „Paieška”, tarp P ikonėlės ir filtro ikonėlės. Kai sėkmingai aktyvuosite radarą, šis pataps oranžinės spalvos.
Minimalus radaro atstumas – 100 metrų, o maksimalus – 800 kilometrų.
Aktyvuodami radarą galite pasirinkti vieną iš dviejų galimybių:
Pranešimas be automatinės rezervacijos – nurodytu laiku ir atstumu pasirodžius „CityBee” automobiliui, programėlė jums išsiųs apie tai informuojantį pranešimą.
Automatinė rezervacija – nurodytu laiku ir atstumu pasirodžius „CityBee“ automobiliui, automobilis automatiškai bus rezervuojamas kliento vardu, parinkus „Mokėk tiek, kiek važiuoji” kainodarą. Kainodarą galima keisti po automobilio rezervacijos. Automobilio rezervacija lieka nemokama iki nemokamo rezervavimo laikotarpio pabaigos (15 min.).
Papildoma informacija:
Radaro funkcija veiks ir toliau, net jei automobilis bus rezervuotas, kol naudotojas jo neišjungs rankiniu būdu. Aktyvuota radaro funkcija aptinka tik tuos automobilius, kurie patenka į esamą kliento lokaciją ir pasirinktą atstumą.
Jei automobilis ilgalaikės nuomos metu išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
Nuvykti į „PRO BRO” tunelinę plovyklą ir nusiplauti automobilį nemokamai.
Susisiekti su mumis numeriu +37070044844 ar el. paštu info@citybee.lt.
Jūsų asmens duomenis tvarkome Jūsų sutikimo pagrindu, siekdami sudaryti, vykdyti ir administruoti su Jumis sudarytą sutartį, vykdyti teisės aktų reikalavimus ir dėl teisėto intereso.
„CityBee“ privatumo politikoje (skelbiamoje adresu https://citybee.lt/lt/privatumo-politika/) detaliai paaiškiname, kokiais tikslais ir kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome bei kiek laiko juos saugome.
Įsitikinkite, kad automobilis yra atrakintas.
Paimkite automobilio raktelį, prie kurio rasite prisegtą įkrovimo žetoną (RFID raktas; prie kiekvieno raktelio rasite du skirtingus žetonus: vienas yra skirtas „IgnitisON”, o kitas – „ElintaCharge” įkrovimo stotelėms).
Jeigu automobilis yra įkraunamase „IgnitisON” arba „ElintaCharge” greitojo įkrovimo stotelėje:
Įkrovimo stotelėje prilieskite pažymėtą vietą su RFID žetonu ir paspauskite „Sustabdyti”.
Palaukite keletą sekundžių, kol įkrovimo procesas bus sustabdytas.
Atsargiai atjunkite prie automobilio prijungtą įkrovimo laidą ir jį palikite įkrovimo stotelėje.
Jeigu automobilis yra įkraunamas 2 jungčių „ElintaCharge” įkrovimo stotelėje:
Nurodytoje vietoje įkrovimo stotelėje prilietę žetoną luktelėkite keletą sekundžių, kol nustos šviesti žodis „Charging”.
Palaukite keletą sekundžių, kol įkrovimo procesas bus sustabdytas.
Pirmiausia laidą atsargiai atjunkite nuo įkrovimo stotelės, o tuomet jį atjunkite ir nuo “CityBee” automobilio.
4. Laido nepalikite, o padėkite jį atgal į automobilį:
• Elektrinio furgono VW e-Crafter atveju – po priekine vidurine sėdyne.
• Lengvojo automobilio atveju – į bagažinėje esančią atsarginio rato vietą.
Jei nepavyksta lengvai atjungti laido nuo automobilio, ant automobilio raktelio du kartus spustelėkite mygtuką „Atrakinti”.
Jūsų asmens duomenis saugome tik tiek, kiek minimaliai reikia tiems tikslams, kuriems jie buvo renkami, pasiekti.
Jūsų asmens duomenys saugomi:
I) dalijimosi transporto priemone paslaugos administravimo tikslais (t. y. kliento registracija ir apskaita, sutarčių valdymas ir jų vykdymo kontrolė, skolų išieškojimas ir baudos):
– jeigu paslauga faktiškai nepasinaudojote – 3 mėnesius po sutarties galiojimo pasibaigimo;
– jei paslauga pasinaudojote – 5 metus po sutarties galiojimo pasibaigimo.
Duomenys apie klientus, kurie neįvykdė savo finansinių ir (arba) turtinių prievolių arba sukėlė Įmonei žalos, saugomi dar papildomus 5 metus;
II) nuomojamų transporto priemonių apsaugos užtikrinimo ir sutarties vykdymo tikslu (GPS duomenys) – 3 metus;
III) tiesioginės rinkodaros tikslais: esant kliento sutikimui – 3 metus, bet ne ilgiau nei galioja sutikimas; remiantis teisėtu interesu – iki sutarties galiojimo pabaigos;
IV) telefoninių pokalbių su klientais įrašai saugomi ne ilgiau kaip 6 mėnesius.
„CityBee“ privatumo politikoje (skelbiamoje adresu https://citybee.lt/lt/privatumo-politika/) detaliai paaiškiname, kiek laiko saugome Jūsų duomenis bei kokiais tikslais juos tvarkome.
*Kaupiamoji nuolaidų sistema ON nutraukiama kovo 1 dieną. Sukauptas nuolaidas galėsi panaudoti per programėlėje nurodytą galiojimo laiką ir po kovo 1.*
Į sąskaitą faktūrą yra įtraukiama faktiškai sumokėta suma, todėl pritaikyta nuolaidos kuponų suma sąskaitoje faktūroje neatsispindės. Sąskaitą faktūrą gausi įprastai – po kiekvienos kelionės.
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.