404
Puslapis nerastas
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.
CityBee automobilių stovėjimo zonos, tai teritorijos iš kurių galima paimti transporto priemones ir kuriose privalu jas palikti pabaigiant kelionę (tik, žinoma, nepažeidžiant kelių eismo taisyklių – nestatant automobilio neįgaliųjų, „Rezervuota“ ar „Stovėti draudžiama“ ženklinimu pažymėtose vietose. Taip pat prašome CityBee automobilių nepalikti požeminėse arba daugiaaukštėse stovėjimo aikštelėse bei and žalios vejos.
Žalioji zona
Šioje automobilių stovėjimo zonoje visada galite užbaigti kelionę jei laikotės kelių eismo taisyklių, nepaliekate Bitės neįgaliųjų ar rezervuotose vietose. Svarbu – žaliosios zonos skiriasi elektromobiliams, lengviesiems ir krovininiams automobiliams.
Geltonoji zona
Šioje zonoje Bitę palikti galite, bet yra papildomų sąlygų. Už Bitės paėmimą ar palikimą gali būti taikomas mokestis arba atvirkščiai – suteikiama nuolaida kelionei. Atkreipkite dėmesį, kad sąlygos skiriasi nuo zonos. Sužinosite jas, paspaudę ant zonos.
Raudonoji zona
Šiose zonose Bitės palikti negalima. Užbaigus kelionę draudžiamojoje zonoje gali būti taikoma bauda. Spalva neišskirtos zonos taip pat nėra CityBee zonos ir jose Bitės negali būti paliktos.
CityBee programėlėje CityBee zonas galite rasti pagrindiniame žemėlapyje.
Su CityBee automobiliais galima keliauti po visą Lietuvą (krovininiais irgi, tačiau visi krovininių automobilių vairuotojai turi patys įsigyti kelių vinjetes ir mokėti už kelius*), tačiau palikti automobilį galite tik CityBee parkavimo zonose:
Miesto parkavimosi vietose Lietuvoje (Vilniuje, Kaune, Gargžduose, Klaipėdoje, Palangoje, Kretingoje, Neringoje) yra nemokamos tik CityBee zonose (nurodytose mobiliojoje programėlėje). Jeigu automobilis statomas privačiose apmokestintose aikštelėse mokestį už automobilio stovėjimą vairuotojas apmoka savarankiškai.
Miesto parkavimosi vietose Latvijoje (Ryga, Jūrmala, Liepoja, Adažiai, Jelgava, Uolainė) yra nemokamos.
Miesto parkavimo vietose Estijoje (Talinas) yra nemokamos (apart Senamiesčio) , taip pat ir kituose miestuose, pažymėtuose CityBee žemėlapyje (https://help.citybee.tech/et/articles/5598752-millistes-tasulistes-citybee-tsoonides-saan -parkida).
Jeigu automobilis statomas privačiose apmokestintose aikštelėse (išskyrus paminėtas išimtis) mokestį už automobilio stovėjimą vairuotojas apmoka savarankiškai.
Taip pat, su CityBee automobiliais galima keliauti į Latviją ar Estiją. Jei kelionę pradėsite Lietuvoje, bet užbaigsite kitoje šalyje (Estijoje, Latvijoje) – jūsų kelionei bus taikomas papildomas 79 Eur. mokestis.
*Visus apmokestintus Lietuvos kelius galite rasti čia. Vinjetę galite įsigyti čia
Latvijoje vinjetės yra įskaičiuotos ir jų pirkti nereikia.
Estijoje vinjetė būtina, jei automobilis sveria daugiau nei 3500kg. Vinjetę gali nusipirkti čia.
Norint prisijungti prie „CityBee“ mobiliosios programėlės slaptažodis nebėra naudojamas, tam reikalingas Jūsų sukurtas asmens identifikavimo kodas (PIN) arba biometriniai duomenys, jei juos nuskaityti leidžia Jūsų naudojamas įrenginys.
PIN kodą galite pasikeisti mobiliojoje programėlėje, paspaudę „Pamiršau PIN kodą“ nuorodą. Tai padarius, į Jūsų el. pašto dėžutę bus atsiųstas laiškas su instrukcijomis, paaiškinančiomis, kaip pasikeisti PIN kodą.
Norėdami pasikeisti „CityBee“ savitarnos slaptažodį, tinklalapyje https://selfservice.citybee.lt/#/login spauskite „Pamiršau / noriu pakeisti slaptažodį“. Tai padarę, pasirodžiusiame lange įveskite su „CityBee“ paskyra susietą savo el. pašto adresą, kuriuo bus atsiųstas laiškas su instrukcijomis, paaiškinančiomis, kaip pasikeisti slaptažodį.
Apie tai, kad pavogti dalies mūsų klientų duomenys, sužinojome 2021 m. vasario 15 d. Deja, tuo metu dar tiksliai nebuvome nustatę, kokie duomenys buvo pavogti ir koks yra vagystės mastas.
Vos išaiškėjus vagystei, „CityBee“ komanda ir nepriklausomi ekspertai iškart ėmė tirti incidento aplinkybes. Informaciją apie incidentą klientams, teisėsaugai ir visuomenei pradėjome teikti tą pačią dieną, kai buvo sužinota apie duomenų vagystę.
Jeigu automobilis statomas privačiose apmokestintose aikštelėse (išskyrus paminėtas išimtis) mokestį už automobilio stovėjimą vairuotojas apmoka savarankiškai.
Tobulindami savo teikiamas paslaugas, visuomet atsižvelgiame į klientų grįžtamąjį ryšį, kintančius poreikius ir siekiame atrasti naujų galimybių klientų patirčiai pagerinti. Todėl ir šį kartą nuo 2024 m. kovo 1 d. stabdome kaupiamosios nuolaidų sistemos ON veikimą tam, kad netolimoje ateityje galėtume pasiūlyti mūsų ištikimiausiems klientams dar vertingesnių papildomų naudų. Tikime, kad jos leis dar dažniau mėgautis kelionėmis su CityBee.
Vidinio tyrimo metu nustatyta, kad buvo pavogti dalies iki 2018 m. vasario 22 d. „CityBee“ klientais tapusių asmenų duomenys, kuriuos tvarkėme 2018 m. vasario 22 d.:
• vardas, pavardė, asmens kodas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, gyvenamosios vietos adresas,
• vairuotojo pažymėjimo numeris,
• užšifruotas (angl. hashed) slaptažodis,
• mokėjimo kortelės tipas, galiojimo laikotarpis ir paskutiniai keturi kortelės numerio skaičiai,
• vidinė informacija apie kliento „CityBee“ paskyrą (jos sukūrimo data ir statusas, kliento ir paskyros identifikatoriai, blokavimo priežastis (jei blokuota), maksimalus klientui suteiktas paslaugų įsiskolinimo limitas ir nuolaidos panaudojimas, įmonės pavadinimas ir jos atstovo el. pašto adresas (jei buvo nurodyta).
Atsižvelgdami į visuomenės susirūpinimą, norime pabrėžti, kad vairuotojų pažymėjimų kopijos, galiojimo datos, asmenų nuotraukos, klientų kelionių istorijos ir mokėjimų kortelių informacija, kuria pasinaudojusios trečiosios šalys galėtų atlikti mokėjimus, nebuvo pavogtos.
Informacijos apie tai, kokie konkretūs pavienių klientų duomenys buvo paveikti, mes nekaupiame ir netvarkome. Nusikaltimo aplinkybes toliau aiškinasi Asmens duomenų apsaugos inspekcija ir policija.
Su CityBee paskyra privalu susieti bent vieną atsiskaitymo kortelę. Galite susieti daugiau negu vieną mokėjimo kortelę ir pasirinkti iš kurios kortelės bus vykdomas atsiskaitymas už paslaugas prieš kiekvieną kelionę. Svarbu, kad kortelės tipas būtų VISA arba MasterCard bei būtų aktyvuoti saugūs pirkimai internetu.
Kaip aktyvuoti saugius pirkimus internetu?
1. SEB: prisijunkite prie savo interneto banko ir viršuje esančioje meniu juostoje suraskite skiltį „Sąskaitos ir kortelės” -> „Kortelių sąrašas”. Matysite visas savo korteles, kurios gali būti registruojamos saugaus pirkimo internetu programoje. Prie pageidaujamos kortelės žemiau nurodytų pasirinkimų, paspauskite „Atsiskaitymas internetu” ir spauskite „Įjungti”.
2. Swedbank: prisijunkite prie savo interneto banko ir kairėje pusėje esančioje meniu juostoje suraskite skiltį „Kortelės” -> „Saugus pirkimas internetu”. Matysite visas savo korteles, kurios gali būti registruojamos saugaus pirkimo internetu programoje. Pasirinkite pageidaujamą kortelę prie prie užrašo „Atsiskaitymas internetu” spauskite „Įjungti”.
3. Šiaulių bankas: prisijunkite prie savo interneto banko ir kairėje pusėje pateiktame meniu, pasirinkite „Kortelės” -> „Saugus atsiskaitymas”-> pasirinkite atsiskaitymų kortelę, kuriai pageidaujate aktyvuoti saugius atsiskaitymus internetu ir spauskite „Registruoti” -> įveskite prašomus duomenis ir juos patvirtinkite paspausdami mygtuką „Įvesti ir pasirašyti” -> netrukus kortelės statusas pasikeis į „Užregistruota”.
4. Luminor bankas: prisijunkite prie savo interneto banko ir pateiktame meniu, pasirinkite punktą „Mokėjimo kortelės” -> pasirinkite atsiskaitymų kortelę, kuriai pageidaujate aktyvuoti saugius atsiskaitymus internetu ir atsivėrusiame lange spauskite „Saugaus atsiskaitymo paslaugos nustatymai” -> pasirinkite mygtuką „Užsakyti paslaugą” -> įveskite prašomus duomenis, kuriuos bankas vėliau Jums rodys pirkimo metu -> spauskite „Užsakyti paslaugą”.
5. Danske bankas: papildomas saugių atsiskaitymų internetu įjungimas nereikalingas.
6. Citadele bankas: papildomas saugių atsiskaitymų internetu įjungimas nereikalingas.
Susisiekite su mumis el. paštu info@citybee.lt ir mes pateiksime reikiamą informaciją, kaip pasinaudoti kompensacija.
Į mus kreiptis turėtų asmuo iš registruoto el. pašto mūsų sistemoje (jeigu paskyros neturi, ją reikėtų susikurti, nes kitaip negalime pateikti reikiamos informacijos apmokėjimui), kuris kreipsis ir į APVA kompensacijai gauti.
Asmuo, kuris kreipiasi kompensacijai už taršų automobilį gauti, turi sutapti su asmeniu, kuris atlieka bankinį pavedimą. Tai reiškia, jog mokėtojas ir PVM sąskaitos – faktūros gavėjas – turi būti tie patys, kitu atveju kompensacija pasinaudoti nepavyks.
Informuojame, jog kompensacija pasinaudoti galite tik Lietuvoje ir su šeimos nariais ja pasidalinti nėra galimybės.
Sąskaitos papildymą, susijusį su APVA kompensacija išnaudoti CityBee dalijimosi paslaugoms bus galima per metus, didžiausia kompensacijos suma – 1000 EUR.
Naudojantis APVA kompensacija, negalima gauti sąskaitų įmonės vardu, o nuolaidos į sąskaitą neįtraukiamos.
Jei APVA paraišką atmes ir kompensacijos negausite, pinigai bus grąžinti, tačiau mums reikės dokumento, kuris patvirtintų faktą, jog kompensacija pasinaudoti nepavyko ir ji nebuvo suteikta.
Neišnaudotų pinigų susigrąžinti nebus galima, nes tai pažeistų APVA projekto sąlygas.
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.