404
Puslapis nerastas
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.
Programėlė suteikia galimybę asmeniškai bendrauti su keleiviais ar vairuotoju:
Jeigu esate vairuotojas – susirašinėjimų skiltyje matysite visus keleivius, kurių rezervaciją patvirtinote, ir tokiu būdu galėsite tiesiogiai su jais susisiekti;
Jeigu esate keleivis – susirašinėjimų skiltyje matysite vairuotoją, kuris priėmė Jūsų užklausą, ir galėsite su juo susisiekti.
Susirašinėjimo galimybė keleiviams atsiranda ne tik pateikus rezervacijos užklausą, bet ir prieš jos pateikimą – tokiu būdu keleivis gali vairuotojo pasiteirauti papildomos informacijos apie kelionę.
Vidinio tyrimo metu nustatyta, kad buvo pavogti dalies iki 2018 m. vasario 22 d. „CityBee“ klientais tapusių asmenų duomenys, kuriuos tvarkėme 2018 m. vasario 22 d.:
• vardas, pavardė, asmens kodas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, gyvenamosios vietos adresas,
• vairuotojo pažymėjimo numeris,
• užšifruotas (angl. hashed) slaptažodis,
• mokėjimo kortelės tipas, galiojimo laikotarpis ir paskutiniai keturi kortelės numerio skaičiai,
• vidinė informacija apie kliento „CityBee“ paskyrą (jos sukūrimo data ir statusas, kliento ir paskyros identifikatoriai, blokavimo priežastis (jei blokuota), maksimalus klientui suteiktas paslaugų įsiskolinimo limitas ir nuolaidos panaudojimas, įmonės pavadinimas ir jos atstovo el. pašto adresas (jei buvo nurodyta).
Atsižvelgdami į visuomenės susirūpinimą, norime pabrėžti, kad vairuotojų pažymėjimų kopijos, galiojimo datos, asmenų nuotraukos, klientų kelionių istorijos ir mokėjimų kortelių informacija, kuria pasinaudojusios trečiosios šalys galėtų atlikti mokėjimus, nebuvo pavogtos.
Informacijos apie tai, kokie konkretūs pavienių klientų duomenys buvo paveikti, mes nekaupiame ir netvarkome. Nusikaltimo aplinkybes toliau aiškinasi Asmens duomenų apsaugos inspekcija ir policija.
Jei kuro pylimas buvo įvykdytas kitoje degalinėje ir apmokėjote pats, Jūsų išlaidas kompensuosime.
Tam, kad lėšos būtų grąžintos į Jūsų banko sąskaitą, tiek juridiniam, tiek fiziniam asmeniui, prašome susisiekti el. paštu info@citybee.lt. Gavus jūsų laišką, pateiksime išlaidų grąžinimo prašymą, kurį reikės užpildyti ir atsiųsti mums.
Jūsų asmens duomenis saugome tik tiek, kiek minimaliai reikia tiems tikslams, kuriems jie buvo renkami, pasiekti.
Jūsų asmens duomenys saugomi:
I) dalijimosi transporto priemone paslaugos administravimo tikslais (t. y. kliento registracija ir apskaita, sutarčių valdymas ir jų vykdymo kontrolė, skolų išieškojimas ir baudos):
– jeigu paslauga faktiškai nepasinaudojote – 3 mėnesius po sutarties galiojimo pasibaigimo;
– jei paslauga pasinaudojote – 5 metus po sutarties galiojimo pasibaigimo.
Duomenys apie klientus, kurie neįvykdė savo finansinių ir (arba) turtinių prievolių arba sukėlė Įmonei žalos, saugomi dar papildomus 5 metus;
II) nuomojamų transporto priemonių apsaugos užtikrinimo ir sutarties vykdymo tikslu (GPS duomenys) – 3 metus;
III) tiesioginės rinkodaros tikslais: esant kliento sutikimui – 3 metus, bet ne ilgiau nei galioja sutikimas; remiantis teisėtu interesu – iki sutarties galiojimo pabaigos;
IV) telefoninių pokalbių su klientais įrašai saugomi ne ilgiau kaip 6 mėnesius.
„CityBee“ privatumo politikoje (skelbiamoje adresu https://citybee.lt/lt/privatumo-politika/) detaliai paaiškiname, kiek laiko saugome Jūsų duomenis bei kokiais tikslais juos tvarkome.
Jūsų asmens duomenis tvarkome vadovaudamiesi Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR) bei kitų teisės aktų reikalavimais.
Siekdami suteikti Jums paslaugas ir jas administruoti, tvarkome Jūsų vardą, pavardę, kontaktinius duomenis, paslaugų naudojimo ir kitus paslaugos teikimui reikalingus duomenis. „CityBee“ privatumo politikoje detaliai paaiškiname, kokiais tikslais ir kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome bei kiek laiko juos saugome.
Praneškite mums telefonu +370 700 77084 ir CityBee super herojus jums pagelbės!
Jeigu avarijos kaltininkas yra kitas eismo dalyvis – Jums nereikės mokėti už mūsų automobiliui padarytą žalą.
Jeigu Jūs esate eismo įvykio kaltininkas, kurio metu apgadintas mūsų automobilis, turite atlyginti įmonei padarytą žalą. Maksimali mums atlygintinų nuostolių suma yra 600 EUR.
Atlygintina nuostolių suma eismo įvykio metu dėl jūsų kaltės sugadinus automobilį Porsche Taycan, jeigu esate nuo 25 iki 30 metų amžiaus, iki 15000 EUR, jeigu esate 30 metų ir vyresnis – 5000 EUR, o mobiliojoje programėlėje įsigijus sumažintą finansinę atsakomybę –sumą, neviršijančią 1000 EUR.
Sąlyga, ribojanti jūsų atlygintinų nuostolių dydį, netaikoma, jei žalą mums padarėte tyčia ar dėl didelio neatsargumo (Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.252 straipsnio 1 dalis). Atvejai, kuriems įvykus turite atlyginti visus mūsų patirtus nuostolius, išsamiai išvardinti ir aprašyti nuomos ir paslaugų teikimo taisyklių skirsnyje transporto priemonės, turto eksploatavimo sąlygos ir atsakomybė.
Augintinį automobilyje galima vežtis tik specialiai tam skirtoje gyvūno transportavimo dėžėje. Taip pat, pasirūpinkite, kad automobilis po kelionės liktų švarus ir tvarkingas ;).
Pasinaudojus CityBee automobiliu, grąžinkite transporto priemonę į CityBee stovėjimo zoną. Zona – tai CityBee programėlės žemėlapyje pažymėtos teritorijos, kuriose galėsite sėkmingai užbaigti kelionę.
Žalioji zona
Šioje automobilių stovėjimo zonoje visada galite užbaigti kelionę jei laikotės kelių eismo taisyklių, nepaliekate Bitės neįgaliųjų ar rezervuotose vietose. Svarbu – žaliosios zonos skiriasi elektromobiliams, lengviesiems ir krovininiams automobiliams.
Geltonoji zona
Šioje zonoje Bitę palikti galite, bet yra papildomų sąlygų. Už Bitės paėmimą ar palikimą gali būti taikomas mokestis arba atvirkščiai – suteikiama nuolaida kelionei. Atkreipkite dėmesį, kad sąlygos skiriasi nuo zonos. Sužinosite jas, paspaudę ant zonos.
Raudonoji zona
Šiose zonose Bitės palikti negalima. Užbaigus kelionę draudžiamojoje zonoje gali būti taikoma bauda. Spalva neišskirtos zonos taip pat nėra CityBee zonos ir jose Bitės negali būti paliktos.
Visas Citybee zonas galite rasti programėlėje, pagrindiniame žemėlapyje.
Sustojus ir prisiparkavus įsitikinkite, kad nepalikote automobilyje savo daiktų, taip pat ar nepasiėmėte su savimi automobilio dokumentų, priedų, aksesuarų. Nepamirškite automobilyje palikti raktelio, padėkite jį į tą pačią vietą, iš kurios pasiėmėte arba palikite tokioje vietoje, kur jį lengvai galės rasti kitas klientas. Įsitikinkite, kad visi langai ir stoglangis uždaryti.
Išlipus iš automobilio mobiliojoje programėlėje atsidarykite aktyvią rezervaciją ir pasirinkite komandą „Baigti kelionę“, bei patvirtinkite šį veiksmą. Patikrinkite ar automobilio durelės sėkmingai užsirakino.
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.