404
Puslapis nerastas
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.
*Kaupiamoji nuolaidų sistema ON nutraukiama kovo 1 dieną. Sukauptas nuolaidas galėsi panaudoti per programėlėje nurodytą galiojimo laiką ir po kovo 1.*
Visi fiziniai CityBee klientai, sutikę su CityBee naudojimosi taisyklėmis ir per paskutinius tris mėnesius CityBee kelionėms išleidę 90 EUR ar daugiau, yra automatiškai įtraukiami į ON.
Bendrovės organizuojamų akcijų metu taikomi kitokie nuolaidų dydžiai. Akcijos skelbiamos interneto svetainėje ir (arba) mobiliojoje programėlėje.
Radus prišiukšlintą ar apgadintą CityBee automobilį (jeigu apgadinimas nėra pažymėtas oranžiniu lipduku „Pranešta”) – praneškite per programėlę, aktyvios rezervacijos metu paspaudus mygtuką Pranešti apie problemą. Jeigu informuosite apie susiklosčiusią padėtį per programėlę, kitais kanalais papildomai mūsų informuoti nereikia.
Užsirezervavus automobilį prasidės nemokama 15 min. rezervacija, tačiau automobilį galite užsirezervuoti ir ilgesniam nei 15 min. laikotarpiui.
Jei rezervaciją norite pratęsti – aktyvioje rezervacijoje pasirinkite pilką laukelį su ,,+” ikona ir ,,Pratęsti rezervaciją”.
Pratęsus rezervaciją, po nemokamų 15 min. jums bus pradedamas skaičiuoti mokamas rezervacijos laikas. Viena mokamos rezervacijos minutė kainuoja tiek pat, kiek viena pasirinkto automobilio naudojimo minutė.
Šios rezervacijos maksimali trukmė – 24 valandos. Jei per šį laiką neatrakinsite automobilio mobiliojoje programėlėje pasirinkdami mygtuką „Atrakinti”, rezervacija nutrūks, tačiau už ją turėsite sumokėti. Mokamą rezervaciją galite nutraukti – tokiu atveju, mokėsite tik už panaudotą mokamos rezervacijos laiką.
Jei automobilis ilgalaikės nuomos metu išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
Nuvykti į „PRO BRO” tunelinę plovyklą ir nusiplauti automobilį nemokamai.
Susisiekti su mumis numeriu +37070044844 ar el. paštu info@citybee.lt.
Vairuotojas gali paprašyti bendrakeleivių padengti dalį kelionės išlaidų. Kelionės išlaidų kompensavimas yra grįstas vairuotojo ir bendrakeleivių susitarimu.
Jei norite automobilį naudoti parą, savaitę ar mėnesį, nieko papildomo daryti nereikia.
Naudojimas niekuo nesiskiria nuo trumpalaikės CityBee nuomos, o visi siūlomi privalumai (draudimas, degalai, plovimas) išlieka, taip pat. Rinkitės norimą automobilį iš CityBee automobilių parko, rezervuokite jį ir pradėkite kelionę. Naudojant automobilį tęstinai, pinigai už faktiškai sukauptą sumą bus nuskaičiuojami kas 4val. Pinigai bus nuskaitomi nuo mokėjimo kortelės, kurią pasirinksite prieš pradedant kelionę. Prieš pradedant kelionę siūlome peržvelgti siūlomus kelionės paketus programėlėje – su jais keliauti yra pigiau.
Kiek laiko asmuo gali naudoti automobilį tą patį automobilį? Automobilį galite išsinuomuoti iki trisdešimties parų, jeigu pinigų nuskaitymai yra sėkmingi. Jeigu nepavyks nuskaityti pinigų nuo pridėtos mokėjimų kortelės, prašysime nedelsiant apmokėti kelionę arba ją užbaigti ir palikti automobilį artimiausioje CityBee stovėjimo zonoje.
Atsidarykite mobiliąją CityBee programėlę, kurioje jau esate užsiregistravęs, pasirinkite ,,Meniu” -> ,,Pagalba”.
Būsite nukreipti į pagalbos centrą, kuriame pasirinkite ,,Kalbėtis su konsultantu”.
Ekrane matysite naujo pokalbio pradžią, tačiau spauskite rodyklę grįžti (<), esančią puslapio viršuje, kairiame kampe.
Tuomet pasirinkite “See Previous” (pamatyti ankstesnius susirašinėjimus). Ekrane matysite visus savo paskutinius susirašinėjimus.
Susisiekite su mumis el. paštu info@citybee.lt ir mes pateiksime reikiamą informaciją, kaip pasinaudoti kompensacija.
Į mus kreiptis turėtų asmuo iš registruoto el. pašto mūsų sistemoje (jeigu paskyros neturi, ją reikėtų susikurti, nes kitaip negalime pateikti reikiamos informacijos apmokėjimui), kuris kreipsis ir į APVA kompensacijai gauti.
Asmuo, kuris kreipiasi kompensacijai už taršų automobilį gauti, turi sutapti su asmeniu, kuris atlieka bankinį pavedimą. Tai reiškia, jog mokėtojas ir PVM sąskaitos – faktūros gavėjas – turi būti tie patys, kitu atveju kompensacija pasinaudoti nepavyks.
Informuojame, jog kompensacija pasinaudoti galite tik Lietuvoje ir su šeimos nariais ja pasidalinti nėra galimybės.
Sąskaitos papildymą, susijusį su APVA kompensacija išnaudoti CityBee dalijimosi paslaugoms bus galima per metus, didžiausia kompensacijos suma – 1000 EUR.
Naudojantis APVA kompensacija, negalima gauti sąskaitų įmonės vardu, o nuolaidos į sąskaitą neįtraukiamos.
Jei APVA paraišką atmes ir kompensacijos negausite, pinigai bus grąžinti, tačiau mums reikės dokumento, kuris patvirtintų faktą, jog kompensacija pasinaudoti nepavyko ir ji nebuvo suteikta.
Neišnaudotų pinigų susigrąžinti nebus galima, nes tai pažeistų APVA projekto sąlygas.
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.