404
Puslapis nerastas
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.
Buvo pavogti dalies klientų, kurie „CityBee“ platformoje registravosi iki 2018 m. vasario 22 d., duomenys.
Ar jūsų duomenys buvo paveikti incidento, galite saugiai patikrinti kreipdamiesi el. paštu info@citybee.lt.
Jei automobiliu norite naudotis ilgiau nei kelionei iš taško A į tašką B, tarpinėse stotelėse automobilį užrakinkite rakteliu, o raktelius pasiimkite su savimi. Nenutraukite kelionės programėlėje. Prireikus, kelionę galėsite bet kada tęsti tuo pačiu automobiliu. Programėlėje užbaikite kelionę tik tada, kai juo nebenorėsite naudotis. Turėkite omeny, kad užrakinus automobilų rakteliu, jei jis stovi kurį laiką nenaudojamas, bet jūs neužbaigėte rezervacijos per programėlę, kelionės laiko kaina ir toliau bus skaičiuojama.
CityBee automobiliai yra nauji ir geros techninės būklės. Vis dėlto jeigu jūsų automobilis neužsiveda arba sugenda (važiuodami girdite pašalinį garsą, prietaisų skydelyje užsidegė raudonos spalvos indikacinė lemputė ar yra kitų gedimo požymių) prašome susisiekti su mumis telefonu +37070077084.
Mūsų užduotis – kiek įmanoma greičiau ir sklandžiau suteikti jums reikalingas paslaugas, kad bet koks gedimas kelyje sukeltų kuo mažiau nepatogumų ir jūs kuo greičiau galėtumėte tęsti kelionę. Nesvarbu, kurioje miesto vietoje būtumėte – operatyviai sudarysime sąlygas kelionei tęsti,o jums bus pritaikyta kompensacija.
Susisiekite su mumis el. paštu info@citybee.lt ir mes pateiksime reikiamą informaciją, kaip pasinaudoti kompensacija.
Į mus kreiptis turėtų asmuo iš registruoto el. pašto mūsų sistemoje (jeigu paskyros neturi, ją reikėtų susikurti, nes kitaip negalime pateikti reikiamos informacijos apmokėjimui), kuris kreipsis ir į APVA kompensacijai gauti.
Asmuo, kuris kreipiasi kompensacijai už taršų automobilį gauti, turi sutapti su asmeniu, kuris atlieka bankinį pavedimą. Tai reiškia, jog mokėtojas ir PVM sąskaitos – faktūros gavėjas – turi būti tie patys, kitu atveju kompensacija pasinaudoti nepavyks.
Informuojame, jog kompensacija pasinaudoti galite tik Lietuvoje ir su šeimos nariais ja pasidalinti nėra galimybės.
Sąskaitos papildymą, susijusį su APVA kompensacija išnaudoti CityBee dalijimosi paslaugoms bus galima per metus, didžiausia kompensacijos suma – 1000 EUR.
Naudojantis APVA kompensacija, negalima gauti sąskaitų įmonės vardu, o nuolaidos į sąskaitą neįtraukiamos.
Jei APVA paraišką atmes ir kompensacijos negausite, pinigai bus grąžinti, tačiau mums reikės dokumento, kuris patvirtintų faktą, jog kompensacija pasinaudoti nepavyko ir ji nebuvo suteikta.
Neišnaudotų pinigų susigrąžinti nebus galima, nes tai pažeistų APVA projekto sąlygas.
Atsidarykite mobiliąją CityBee programėlę, kurioje jau esate užsiregistravęs, pasirinkite ,,Meniu” -> ,,Pagalba”.
Būsite nukreipti į pagalbos centrą, kuriame pasirinkite ,,Kalbėtis su konsultantu”.
Ekrane matysite naujo pokalbio pradžią, tačiau spauskite rodyklę grįžti (<), esančią puslapio viršuje, kairiame kampe.
Tuomet pasirinkite “See Previous” (pamatyti ankstesnius susirašinėjimus). Ekrane matysite visus savo paskutinius susirašinėjimus.
*Kaupiamoji nuolaidų sistema ON nutraukiama kovo 1 dieną. Sukauptas nuolaidas galėsi panaudoti per programėlėje nurodytą galiojimo laiką ir po kovo 1.*
ON lygis yra apskaičiuojamas pagal sumą, išleistą per paskutinius tris kalendorinius mėnesius keliaujant su CityBee automobiliu, taikant „mokėk tiek, kiek važiuoji“ ir kelionių paketų kainodarą, kai už paslaugas sumokama mokėjimo kortele ir (ar) elektroninėje piniginėje esančiomis lėšomis.
Iš viso yra trys ON lygiai:
ON1 – einamąjį mėnesį skiriama 3 % kaupiamoji nuolaida po kiekvienos kelionės (išleidus nuo 0 EUR iki 210,99 EUR per paskutinius 3 mėn.);
ON2 – einamąjį mėnesį skiriama 5 % kaupiamoji nuolaida po kiekvienos kelionės (išleidus nuo 211 EUR iki 450,99 EUR per paskutinius 3 mėn.);
ON3 – einamąjį mėnesį skiriama 7 % kaupiamoji nuolaida po kiekvienos kelionės (išleidus nuo 451 EUR per paskutinius 3 mėn.).
Lygis nesikeičia einamojo mėnesio metu – jis perskaičiuojamas pirmąją kiekvieno kalendorinio mėnesio dieną. Pavyzdžiui, gruodžio mėnesį esi ON1 lygyje ir Tau priklauso 3 % kaupiamoji nuolaida, bet per paskutinius tris mėnesius, įskaitant gruodį, išleidai 250 EUR CityBee paslaugoms, todėl sausio 1-ąją dieną Tau bus priskirtas ON2 lygis ir sausio mėnesį Tau galios 5 % kaupiamoji nuolaida.
Jeigu Tavo kelionė vyko kalendorinių mėnesių sandūroje (pavyzdžiui, pradėjai gruodžio 29-ąją, o užbaigei sausio 5-ąją), kelionės išlaidos apskaičiuojant ON lygį bus priskiriamos tam mėnesiui, kurio metu kelionę pabaigei.
Į nuolaidos dydžio apskaičiavimą nėra įtraukiamos už „CityBee“ paslaugas sumokėtos sumos, jei jos sumokėtos naudojant dovanų kuponus, APVA lėšas, Bendrovės taikomus išankstinio mokėjimo paslaugų planus, išskyrus kelionių paketus.
Bendrovės organizuojamų akcijų metu taikomi kitokie nuolaidų dydžiai. Akcijos skelbiamos interneto svetainėje ir (arba) mobiliojoje programėlėje.
Tai 0.5 EUR dydžio mokestis, papildomai taikomas ,,mokėk tiek, kiek nuvažiuoji” kelionėms. Mokestis yra įtrauktas į ir nuskaičiuojamas kartu su minimalia kelionės kaina.
Mokestis netaikomas kelionės paketams.
Radus prišiukšlintą ar apgadintą CityBee automobilį (jeigu apgadinimas nėra pažymėtas oranžiniu lipduku „Pranešta”) – praneškite per programėlę, aktyvios rezervacijos metu paspaudus mygtuką Pranešti apie problemą. Jeigu informuosite apie susiklosčiusią padėtį per programėlę, kitais kanalais papildomai mūsų informuoti nereikia.
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.