404
Puslapis nerastas
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.
Įsitikinkite, kad automobilis yra atrakintas.
Paimkite automobilio raktelį, prie kurio rasite prisegtą įkrovimo žetoną (RFID raktas; prie kiekvieno raktelio rasite du skirtingus žetonus: vienas yra skirtas „IgnitisON”, o kitas – „ElintaCharge” įkrovimo stotelėms).
Jeigu automobilis yra įkraunamase „IgnitisON” arba „ElintaCharge” greitojo įkrovimo stotelėje:
Įkrovimo stotelėje prilieskite pažymėtą vietą su RFID žetonu ir paspauskite „Sustabdyti”.
Palaukite keletą sekundžių, kol įkrovimo procesas bus sustabdytas.
Atsargiai atjunkite prie automobilio prijungtą įkrovimo laidą ir jį palikite įkrovimo stotelėje.
Jeigu automobilis yra įkraunamas 2 jungčių „ElintaCharge” įkrovimo stotelėje:
Nurodytoje vietoje įkrovimo stotelėje prilietę žetoną luktelėkite keletą sekundžių, kol nustos šviesti žodis „Charging”.
Palaukite keletą sekundžių, kol įkrovimo procesas bus sustabdytas.
Pirmiausia laidą atsargiai atjunkite nuo įkrovimo stotelės, o tuomet jį atjunkite ir nuo “CityBee” automobilio.
4. Laido nepalikite, o padėkite jį atgal į automobilį:
• Elektrinio furgono VW e-Crafter atveju – po priekine vidurine sėdyne.
• Lengvojo automobilio atveju – į bagažinėje esančią atsarginio rato vietą.
Jei nepavyksta lengvai atjungti laido nuo automobilio, ant automobilio raktelio du kartus spustelėkite mygtuką „Atrakinti”.
Tobulindami savo teikiamas paslaugas, visuomet atsižvelgiame į klientų grįžtamąjį ryšį, kintančius poreikius ir siekiame atrasti naujų galimybių klientų patirčiai pagerinti. Todėl ir šį kartą nuo 2024 m. kovo 1 d. stabdome kaupiamosios nuolaidų sistemos ON veikimą tam, kad netolimoje ateityje galėtume pasiūlyti mūsų ištikimiausiems klientams dar vertingesnių papildomų naudų. Tikime, kad jos leis dar dažniau mėgautis kelionėmis su CityBee.
Nuo 2023-07-01 iki 2025-12-31 magistraliniais keliais važiuojant komerciniais elektromobiliais, kelių naudotojo mokesčio mokėti nereikia.
Rezervuodami automobilį, galite rinktis iš dviejų variantų:
1. 15min nemokama rezervacija– išsirinkite automobilį, spauskite „Rezervuoti” ir jums įsijungs nemokama 15 minučių rezervacija, kuri skirta jums prieiti prie automobilio ir jį atrakinti. Jeigu per 15min automobilio neatrakinsite, jūsų rezervacija nutrūks.
2. Pratęsta rezervacija – jūs galite užsirezervuoti automobilį ir ilgesniam laikui nei 15min. Tokiu atveju, po nemokamų 15min jums bus pradedamas skaičiuoti mokamas rezervacijos laikas. Viena mokamos rezervacijos minutė kainuoja tiek pat, kiek viena pasirinkto automobilio naudojimo minutė. Šios rezervacijos maksimali trukmė – 24 valandos. Jei per šį laiką neatrakinsite automobilio mobiliojoje programėlėje pasirinkdami mygtuką „Atrakinti”, rezervacija nutrūks, tačiau už ją turėsite sumokėti. Mokamą rezervaciją galite nutraukti – tokiu atveju, mokėsite tik už panaudotą mokamos rezervacijos laiką.
Priėjus prie automobilio, programėlėje spauskite „Atrakinti”. Automobilis atsirakins, o raktelius rasite automobilio viduje.
Jeigu bandant atrakinti CityBee automobilį (spaudžiant „Atrakinti” mygtuką mobiliojoje programėlėje) jis neatsirakina, susisiekite su mumis telefonu: 8 700 77084 – jums padės visą parą dirbantis avilio pagalbos centras.
Žinoma! Kasdien ne tik siekiame užtikrinti, kad klientų kelionės su CityBee būtų sklandžios, bet ir daug dirbame tam, kad savo klientams pasiūlytume aktualių papildomų naudų. Visai netrukus aktyviausiems klientams pristatysime naują pasiūlymą ir tikime, kad jis sustiprins mūsų draugystę dar labiau!
Jūsų asmens duomenis tvarkome vadovaudamiesi Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR) bei kitų teisės aktų reikalavimais.
Siekdami suteikti Jums paslaugas ir jas administruoti, tvarkome Jūsų vardą, pavardę, kontaktinius duomenis, paslaugų naudojimo ir kitus paslaugos teikimui reikalingus duomenis. „CityBee“ privatumo politikoje detaliai paaiškiname, kokiais tikslais ir kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome bei kiek laiko juos saugome.
Būtina pabrėžti, kad programišiai dalies „CityBee“ klientų duomenis pavogė ne iš dabartinės sistemos, kuri yra saugi ir patikima. Nusikaltėliai neteisėtai pasisavino vieną failą, kurį 2018 m. vasario mėn. laikinai naudojome techniniais tikslais.
Siekdama užtikrinti klientų duomenų saugumą, bendrovė „CityBee“ nuolatos vertina ir griežtina taikomus saugumo reikalavimus. Pavyzdžiui, 2020 m. buvo inicijuotas visuotinis klientų naudotų slaptažodžių keitimas, nes buvo įvesti nauji slaptažodžių sudėtingumo reikalavimai. 2021 m. pradžioje „CityBee“ apskritai atsisakė slaptažodžių ir perėjo prie klientų identifikavimo taikant unikalius PIN kodus arba biometrinius duomenis.
Išaiškėjus duomenų vagystei, „CityBee“ nedelsdama inicijavo vidinį IT sistemų auditą, išorinį duomenų vagystės auditą ir vadinamąją įsilaužimo simuliaciją, kurios metu nebuvo aptikta vartotojų duomenų saugumui grėsmę keliančių spragų.
Kad užtikrintų klientų duomenų saugumą, „CityBee“ ir ateityje vykdys periodinį IT saugumo auditą.
Buvo pavogti dalies klientų, kurie „CityBee“ platformoje registravosi iki 2018 m. vasario 22 d., duomenys.
Ar jūsų duomenys buvo paveikti incidento, galite saugiai patikrinti kreipdamiesi el. paštu info@citybee.lt.
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.