404
Puslapis nerastas
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.
Tobulindami savo teikiamas paslaugas, visuomet atsižvelgiame į klientų grįžtamąjį ryšį, kintančius poreikius ir siekiame atrasti naujų galimybių klientų patirčiai pagerinti. Todėl ir šį kartą nuo 2024 m. kovo 1 d. stabdome kaupiamosios nuolaidų sistemos ON veikimą tam, kad netolimoje ateityje galėtume pasiūlyti mūsų ištikimiausiems klientams dar vertingesnių papildomų naudų. Tikime, kad jos leis dar dažniau mėgautis kelionėmis su CityBee.
Pirkti langų skysčio su „Circle-K“ kortele negalima.
Jei automobilis išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
Nuvykti į „PRO BRO” tunelinę plovyklą ir nusiplauti automobilį nemokamai.
Susisiekti su mumis numeriu +37070044844 ar el. paštu info@citybee.lt.
Atšaukti kelionę galite bet kuriuo metu prieš kelionės pradžią.
Tai galite padaryti programėlėje, „BeePool“ skiltyje, prie savo kelionių pasirinkę kelionę, kurią norite atšaukti, ir paspaudę „Atšaukti kelionę“. Atkreipiame dėmesį, kad vairuotojas privalo asmeniškai susisiekti su visais keleiviais, kurių rezervacijas patvirtino, ir suderinti naujas kelionės sąlygas.
Norint pasirašyti sutartį su „CityBee”, užpildykite registracijos formą skirtą verslo klientams: https://citybee.lt/lt/verslo-klientai/.
Žemėlapį su visomis elektros įkrovos stotelėmis galite rasti adresu https://www.plugshare.com, kuriame yra parodytos visos įkrovimo stotelės (įskaitant, bet neapsiribojant ir „IgnitisON” bei „ElintaCharge”, kurios CityBee klientams yra nemokamos).
Pasirinktą krovininį automobilį galite pasiimti tik iš CityBee krovininiams automobiliams skirtų zonų, o užbaigti kelionę ir palikti automobilį galite bet kurioje leistinoje CityBee krovininių automobilių zonoje, bet kuriame mieste, kuriame yra CityBee krovininių automobilių zona. Tad automobilio nebūtina gražintį į ta pačia aikštelę, iš kurios paėmėte.
Ilgalaikės rezervacijos metu, nepabaigiant kelionės, automobilį galima pastatyti visose žaliose CityBee stovėjimo zonose.
Krovininių automobilių zonas galite matyti programėlėje.
Programišiai pavogė dalies iki 2018 m. vasario 22 d. „CityBee“ sistemoje užsiregistravusių asmenų duomenis. Vėliau „CityBee“ klientais tapusių asmenų informacijos programišių pavogtoje dalinėje duomenų bazės kopijoje – nebuvo. Saugiai pasitikrinti, ar Jūsų duomenys buvo paveikti incidento, galite prisijungę prie „CityBee“ savitarnos svetainės selfservice.citybee.lt. Ji veikia ir anksčiau blokuotiems „CityBee“ klientams.
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.