404
Puslapis nerastas
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.
Automobilio naudojimosi laikas pradedamas skaičiuoti nuo automobilio atrakinimo momento ir baigiamas skaičiuoti užrakinus automobilį mobiliąja programėle.
Kiekvieną kartą naudojantis CityBee jūs mokate tik už automobilio naudojimosi laiką ir nuvažiuotus kilometrus. Už kurą ar draudimą mokėti nereikia – tuo pasirūpiname mes.
Informuojame, jog papildomi mokesčiai kelionės metu gali būti taikomi, jeigu automobilį paliekate geltona spalva pažymėtoje CityBee stovėjimo zonoje arba įsigyjate sumažintą finansinę atsakomybę.
Minimali kelionės kaina – minimali už Paslaugas mokėtina suma, kuri nuskaičiuojama nuo Mokėjimo sąskaitos atrakinus automobilį arba pratęsus rezervaciją (viršijus minimalią sumą, likusi mokėtina suma nuskaitoma ne vėliau kaip kelionės pabaigoje, o nepasiekus minimalios sumos – skirtumas negrąžinamas).
Minimali kelionės kaina (jos dydis) kiekvienam automobiliui nurodyta Mobiliojoje programėlėje.
Minimaliai kelionės kainai nuolaida netaikoma.
Norint pasirašyti sutartį su „CityBee”, užpildykite registracijos formą skirtą verslo klientams: https://citybee.lt/lt/verslo-klientai/.
El. pašto adresą galite pasikeisti mobiliojoje programėlėje.
Rinkitės Meniu – Mano profilis – El. pašto adresas – vietoje ankstesnio el. pašto adreso nurodykite pageidaujamą.
Naujuoju adresu gausite laišką su nuoroda, per kurią turėsite patvirtinti savo naująjį el. pašo adresą.
Norint prisijungti prie „CityBee“ mobiliosios programėlės slaptažodis nebėra naudojamas, tam reikalingas Jūsų sukurtas asmens identifikavimo kodas (PIN) arba biometriniai duomenys, jei juos nuskaityti leidžia Jūsų naudojamas įrenginys.
PIN kodą galite pasikeisti mobiliojoje programėlėje, paspaudę „Pamiršau PIN kodą“ nuorodą. Tai padarius, į Jūsų el. pašto dėžutę bus atsiųstas laiškas su instrukcijomis, paaiškinančiomis, kaip pasikeisti PIN kodą.
Norėdami pasikeisti „CityBee“ savitarnos slaptažodį, tinklalapyje https://selfservice.citybee.lt/#/login spauskite „Pamiršau / noriu pakeisti slaptažodį“. Tai padarę, pasirodžiusiame lange įveskite su „CityBee“ paskyra susietą savo el. pašto adresą, kuriuo bus atsiųstas laiškas su instrukcijomis, paaiškinančiomis, kaip pasikeisti slaptažodį.
Savo prašymą dėl savo teisių įgyvendinimo (kiek tai susiję su Paskyra) mums galite pateikti šiais būdais:
pateikę prašymą elektroniniu paštu info@citybee.lt iš el. pašto, kuris yra registruotas jūsų CityBee paskyroje, kurią norite pašalinti;
pateikę prašymą elektroniniu paštu info@citybee.lt, pasirašytą kvalifikuotu el. parašu (pvz., naudojant „Smart-ID“ arba „M. parašą“);
CityBee programėlėje pasirinkus Meniu -> Mano profilis -> Ištrinti mano paskyrą.
Jeigu esate verslo klientas prašome atsiųsti laisva forma parašytą raštą, teigiantį, jog norite nutraukti transporto priemonių nuomos ir paslaugų teikimo sutartį su UAB “Prime Leasing” (į.k.302565318). Nurodykite prašymo datą, pasirašančio asmens vardą, pavardę ir padėkite parašą.
Jei automobilis ilgalaikės nuomos metu išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
Nuvykti į „PRO BRO” tunelinę plovyklą ir nusiplauti automobilį nemokamai.
Susisiekti su mumis numeriu +37070044844 ar el. paštu info@citybee.lt.
Maksimali rezervacijos trukmė yra 28 dienos. Jei norite automobiliu naudotis ilgesnį laiko tarpą, tai padaryti tikrai galite! Tiesiog įsigykite papildomą kelionės paketą ar keliaukite su „Mokėk tiek, kiek važiuoji“ kainodara, o mes imsimės reikalingų veiksmų tam, kad išrašytume jums mėnesinę sąskaitą faktūrą už vykstančią kelionę.
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.