Dažniausiai užduodami klausimai

Bendri klausimai

Ar tapęs klientu galėsiu naudotis CityBee kiekvieną kartą, kai tik man prireiks? – be papildomų registracijų?

Taip. Užsiregistruoti CityBee reikia tik pirmą kartą, toliau galėsite naudoti savo prisijungimus norėdami rezervuoti automobilį.

Ar automobilį gali išsinuomoti vairuotojas neturintis dviejų metų stažo?

Taip, gali.

Ar registruojantis CityBee tikrinama asmens teisė vairuoti automobilį?

Taip. Registruojantis CityBee tikrinamas vairuotojo pažymėjimas. Jeigu vairuotojo pažymėjimas negalioja, jūs negalėsite užsiregistruoti CityBee.

Automobilyje pamiršau savo daiktus, ką daryti?

Jeigu CityBee automobilyje pamiršote savo daiktus, kuo greičiau susisiekite su mumis pagalbos telefonu 8 700 44844 ir mes pasistengsite grąžinti Jūsų pamestus daiktus.

Ar galima paimti automobilį iš Kauno ir palikti Vilniuje?

Visus, išskyrus krovininius ir elektromobilius, automobilius galima paimti Kaune ir palikti Vilniuje arba atvirkščiai. Elektromobilius reikia grąžinti į bet kurią CityBee krovimo stotelę, o krovininius palikti toje pačioje aikštelėje, iš kurios krovininis automobilis buvo paimtas.

Registracija ir CityBee narystė

Kaip tapti CityBee nariu?

Norint tapti CityBee nariu tereikia užsiregistruokite puslapyje ir po kelių minučių jau galėsite rezervuoti jums patinkantį automobilį.

Tapti CityBee nariu galima ir atvykus į CityBee biurus Vilniuje, adresu Ozo g. 10 A. bei Kaune, adresu Veiverių g. 150 (darbo dienomis nuo 9:30 iki 17:30 val.).

Svarbu: norint naudotis CityBee automobilių dalinimosi paslauga, privalu turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą ir būti ne jaunesniam nei 18 m.

Kiek laiko užtrunka CityBee registracija?

Atliekant asmens tapatybės patikrinimą per elektroninę bankininkystę, CityBee registracijos procesas užtruks apie 60 sekundžių.

Ar CityBee registracija mokama?

CityBee registracija yra nemokama, tačiau asmens tapatybės patikrinimas per elektroninę bankininkystę kainuoja 1 eurą.

Ar yra taikomas narystės mokestis?

Buvimas registruotu CityBee nariu – nemokamas. CityBee netaikome jokių narystės mokesčių. Sąskaitas pateikiame tik už naudojimąsi CityBee automobiliais.

Ar gali CityBee naudotis juridiniai asmenys (įmonės)?

Taip, per registration.citybee.lt, pasirinkus „Imonė“.

Ar galima atlikti 1 Eur pavedimą iš nelietuviškos sąskaitos?

Tada, kai pavedimas atliekamas iš nelietuviškos sąskaitos, neturime galimybės tapatybei patvirtinti, todėl 1 Eur pavedimą reikėtų atlikti iš lietuviškos sąskaitos arba, jei tokios neturite, atvykti į CityBee biurą Vilniuje, adresu Ozo g. 10 A. arba Kaune, adresu Veiverių g. 150 (darbo dienomis nuo 9:30 iki 17:30 val.). Su savimi turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą bei vairuotojo pažymėjimą.

CityBee rezervacija ir naudojimasis paslauga

Kada galiu pradėti naudotis CityBee?

Naudotis CityBee automobiliais galite iškart po registracijos. Jums tereikia rezervuoti norimą automobilį (per CityBee programėlę, internetinę svetainę arba paskambinus tel. nr. +370 700 44844).

Svarbu: automobilį turite atrakinti per 15 min. nuo rezervacijos pradžios, antraip ji bus automatiškai atšaukta.

Per kiek laiko nuo rezervacijos pradžios turiu atrakinti automobilį?

Rezervuodami automobilį galite rinktis vieną iš dviejų variantų:

1) Standartinė rezervacija – 15 minučių trukmės rezervacija, per kurią turite atsirakinti automobilį. Jeigu per 15 minučių neatrakinsite automobilio, rezervacija nutrūks.

2) Po 15 min. mokamas laikas – pasibaigus nemokamai 15 minučių rezervacijai, automatiškai pradedamas skaičiuoti mokamos rezervacijos laikas. Viena mokamos rezervacijos minutė kainuoja tiek pat, kiek viena kelionės minutė pasirinktu automobiliu.

Mokamos rezervacijos trukmė – 2 valandos. Jei per šį laiką neatrakinsite automobilio – ši rezervacija nutrūks, tačiau už ją turėsite sumokėti. Mokamą rezervaciją taip pat, pasikeitus planams, galite nutraukti – šiuo atveju mokėsite už panaudotą mokamos rezervacijos laiką.

Kaip sužinoti ar yra laisvų CityBee automobilių?

Visą informaciją apie automobilių užimtumą gali matyti registruoti CityBee vartotojai, prisijungę prie CityBee paskyros (CityBee programėlėje arba internetinėje svetainėje).

Ar galiu važiuoti su CityBee automobiliu nerezervavęs jo internetu?

CityBee automobilį galima atrakinti ir naudoti tik turint aktyvią automobilio rezervaciją.

Kaip atrakinti/užrakinti CityBee automobilį?

Prasidėjus CityBee rezervacijai, automobilį galite atrakinti keliais būdais:
1. Naudojant IOS arba Android CityBee programėles mobiliajame įrenginyje.

2. Prisijungę internetu prie CityBee paskyros internetu.

3. Paskambinę telefonu 8 700 44844 ir paspaudę 1.

Rezervacijos metu automobilio atrakinimui/užrakinimui naudokite automobilio raktelius.

Ar turiu grąžinti CityBee automobilį į tą pačią stotelę iš kurios jį paėmiau?

CityBee automobilį galite palikti bet kurioje CityBee stotelėje – ją išsirinksite automobilio rezervacijos metu. Galutinę stotelę taip pat galite keisti ir kelionės metu.

Išimtis – elektriniai bei krovininiai automobiliai, juos turite paimti ir palikti toje pačioje stotelėje.

Ar galiu leisti kitam žmogui, kuris neturi CityBee registracijos, vairuoti vietoje manęs?

Ne. CityBee automobilius gali vairuoti tik registruoti CityBee nariai.

Ar galima automobilyje vežtis vaiką?

Taip. Vaikai turi būti vežami jiems skirtose kėdutėse. Kelių eismo taisyklės įspėja, kad jaunesnius kaip 12 metų ir žemesnius kaip 150 cm vaikus leidžiama vežti automobilio salono priekyje tik specialiose jų ūgiui ir svoriui pritaikytose atitinkamos grupės sėdynėse.

Ar galima automobilyje vežtis savo augintinį?

Augintinį automobilio salone galima vežtis tik specialiai tam skirtoje gyvūno transportavimo dėžėje. Kitu atveju taikoma 29 eurų bauda.

Kokie yra CityBee automobiliai?

CityBee automobiliai – tai nauji, techniškai tvarkingi automobiliai. Šiuo metu CityBee parke galima rasti šiuos automobilių modelius: Peugeot 208, Fiat 500 X, Fiat 500, Fiat 500 S, Volkswagen Golf, BMW i3, Mini One, Mini Countryman, Fiat Doblo Cargo, Fiat Doblo Maxi, Fiat Ducato ir BMW X1 automobilius.

Ar automobilyje galima rūkyti?

CityBee automobilyje rūkyti draudžiama. Už rūkymą automobilyje taikoma 29 eurų bauda.

Ar turiu nuplauti CityBee automobilį?

Ne. Naudojantis CityBee automobiliais Jums nereikia rūpintis jų švara ar technine priežiūra – tuo pasirūpiname mes.

Automobilį radau apgadintą, prišiukšlintą – ką daryti?

Radus apgadintą ar prišiukšlintą CityBee automobilį, nufotografuokite ir atsiųskite nuotrauką el. paštu info@citybee.lt (laiške nurodykite automobilio valstybinį numerį).

Ką daryti jeigu baigiasi degalai?

Jeigu naudodamiesi CityBee automobiliu pamatote, kad degalų atsargos sumažėjo iki 3/8 bako tūrio, užvažiuokite papildyti degalų į „Statoil“ degalinę. Pripildykite pilną automobilio degalų baką ir apmokėkite CityBee “Statoil” kortele, kurią rasite skydelyje nuo saulės, esančiame priekinio stiklo viršuje.

Svarbu: grąžindami automobilį į stotelę, turite palikti jį bent su ¼ degalų baku.

Kaip užvesti MINI ONE?

Norėdami užvesti MINI ONE, stipriai spauskite stabdį ir raudoną Start – Stop mygtuką (jį rasite prie pavarų svirties).

Kaip užvesti BMW i3?

Norėdami užvesti BMW i3, stipriai spauskite stabdį ir Start – Stop mygtuką (jį rasite prie vairo).

Kur rasiu visus reikalingus dokumentus ir raktelius?

Visus reikalingus dokumentus: techninį pasą, techninės apžiūros taloną ir Civilinės atsakomybės draudimo polisą rasite daiktadėžėje, o raktelius – puodelio laikyklyje, šalia pavarų svirties.

Ką daryti, jei nepavyksta atrakinti ar užrakinti automobilio?

Skambinkite 8 700 44844 (veikia 24/7) ir spauskite 2 – jums padės operatorė.

Ar galima paimti automobilį iš Kauno ir palikti Vilniuje?

Visus, išskyrus krovininius ir elektromobilius, automobilius galima paimti Kaune ir palikti Vilniuje arba atvirkščiai. Elektromobilius reikia grąžinti į bet kurią CityBee krovimo stotelę, o krovininius palikti toje pačioje aikštelėje, iš kurios krovininis automobilis buvo paimtas.

Ar gali vienas žmogus paimti kelis dviračius?

Naudotis CityBee automobilių ar dviračių dalinimosi paslauga gali tik tas žmogus, kuris yra užsiregistravęs ir kuris pradėjo kelionę pasirinkta transporto priemone. Vienas vartotojas gali pasiimti vieną transporto priemonę.

Kaip žinoti kur palikti automobilį? Ką daryti jei nėra vietos automobiliui palikti?

Mobiliojoje programėlėje yra nurodyta kiekvienos stotelės zona, kurioje galima palikti automobilį. Jeigu stotelėje, į kurią atvažiavote nebuvo laisvos parkavimo vietos, tuomet automobilį statykite kuo arčiau CityBee stotelės miesto parkavimo vietose, nepažeidžiant KET ir paskambinus CityBee pagalbos telefonu +370 700 44844 , spauskite 4 ir paprašykite, kad operatorė pabaigtų jūsų kelionę.

CityBee paslaugos apmokėjimas ir galimi mokesčiai

Kaip skaičiuojama kelionės kaina su CityBee?

Automobilio naudojimosi laikas pradedamas skaičiuoti atrakinus automobilį ir pabaigiamas užrakinus automobilį mobiliąja programėle. Detalias kainas rasite: http://www.citybee.lt/lt/pricelist/

Naudojantis CityBee jūs mokate už automobilio naudojimosi laiką ir nuvažiuotus kilometrus. Kiekvienai kelionei (nesvarbu kokios ji trukmės) pirmus 50 km dovanojame, o kiekvienas papildomas km kainuoja tiek, kiek 1 min pasirinktu automobiliu. Taigi, jeigu A) važiuosite FIAT 500 automobiliu ir per 1 val. nuvažiuosite 30 km ši kelionė jums kainuos 5 EUR (tik už automobilio naudojimo laiką) B) važiuosite FIAT 500 automobiliu ir per 1 val. nuvažiuosite 80km ši kelionė jums kainuos 5 EUR (už automobilio naudojimosi laiką) + (80km – 50 km pirmų nemokamų kilometrų) x 0.15 EUR= 9.50 EUR.

Kaip atsiskaityti už CityBee paslaugas?

Pirmiausia turite susieti savo mokėjimo kortelę su CityBee paskyra. Susieti su Citybee paskyra galima visų bankų mokėjimo korteles pažymėtas VISA ar MasterCard ženklu, nesvarbu ar ji būtų debetinė ar kreditinė kortelė. NEPAVYKSTA NUSKAITYTI NUO KORTELĖS? Patikrinkite ar aktyvuotas saugus atsiskaitymas internetu.

Pinigai už naudojimąsi bitėmis bus nuskaitomi automatiškai nuo kortelės, susietos su CityBee paskyra. Pinigai už suteiktas paslaugas nuskaitomi iš karto po užbaigtos kelionės.

Svarbu: pasirūpinkite, jog kortelėje būtų reikiamas kiekis lėšų, atsiskaitymui už CityBee paslaugas. Pritrūkus lėšų nuskaitymo dieną, jūsų paskyra bus blokuota.

Ar yra papildomų naudojimosi CityBee paslauga mokesčių, kuriuos turėčiau žinoti?

Nėra.

Ar reikia mokėti už kurą?

CityBee mokėti už kurą nereikia. Degalų atsargoms sumažėjus iki 3/8 bako tūrio, užvažiuokite papildyti degalų į „Statoil“ degalinę ir pripildykite pilną automobilio degalų baką. Apmokėkite už kurą CityBee „Statoil” kortele, kurią rasite skydelyje nuo saulės, esančiame priekinio stiklo viršuje.

Primename: grąžindami automobilį į stotelę, turite palikti jį bent su ¼ degalų baku.

Kaip apmokėti už automobilio stovėjimą aikštelėse?

Vilniuje: CityBee automobilių stovėjimas miesto parkavimo zonose yra nemokamas.

Visose mokamose privačiose aikštelėse, išskyrus oro uostą, automobilių palikti negalima.

Kaune: CityBee automobilių stovėjimas miesto parkavimo zonose yra nemokamas.

Svarbu: Užbaigiant kelionę CityBee automobiliu, jį palikite CityBee stotelėje arba zonoje, nepažeidžiant kelių eismo taisyklių, t.y. nestatant automobilio neįgaliųjų, „Rezervuota“ ar „Stovėti draudžiama“ ženklinimu pažymėtose vietose.

Ar taikote vėlavimo mokestį?

Vėlavimo mokestis netaikomas, nes automobiliu naudojatės tiek, kiek reikia. Nereikia iš anksto nurodyti, kiek laiko turėsite automobilį.

Negaliu susieti savo mokėjimo kortelės su CItyBee paskyra – ką daryti?

Gali būti, jog kortelėje nėra aktyvuotas saugus atsiskaitymas internetu – užteks dar kartą paskambinti į savo banką ir bėda bus išspręsta.

Jei su banku susisiekėte ir saugus atsiskaitymas internetu jau aktyvuotas, bet, siejant kortelę per programėlę kyla bėdų, siūlome pamėginti susieti kortelę per http://citybee.lt/ puslapį.

Svarbu: tinkamos visos kortelės, pažymėtos VISA ar MasterCard ženklu.

Automobilių draudimas

Ar CityBee automobiliai yra apdrausti nuo vagysčių ir autoįvykių?

CityBee automobiliai yra apdrausti ir jums šiais dalykais rūpintis nereikia. Automobilyje yra sumontuota draudiko reikalavimus atitinkanti, su palydovu susieta saugumo sistema, kuri apsaugos CityBee nuo galimų vagysčių.

Ką daryti, atsitikus autoįvykiui?

Atsitikus eismo įvykiui, elkitės pagal Lietuvoje galiojančias kelių eismo taisyklės: jeigu eismo įvykis nėra sudėtingas, jame dalyvauja tik du automobiliai ir nėra nukentėjusiųjų, braižoma eismo įvykio schema bei pildoma įvykio deklaracija, kurią rasite daiktadėžėje. Jei yra nesutarimų dėl įvykio dalyvių kaltės, kviečiama policija. Visais atvejais apie įvykį reikia informuoti ir CityBee telefonu 8 700 44844.

Ką daryti, jei automobilis sugenda?

CityBee automobiliai yra nauji ir geros techninės būklės. Vis dėlto jeigu jūsų automobilis neužsiveda arba sugenda (važiuodami girdite pašalinį garsą, prietaisų skydelyje užsidegė raudonos spalvos indikacinė lemputė ar yra kitų gedimo požymių) prašome susisiekti su mumis telefonu 8 700 44844.
Mūsų užduotis – kiek įmanoma greičiau ir sklandžiau suteikti jums reikalingas paslaugas, kad bet koks gedimas kelyje sukeltų kuo mažiau nepatogumų ir jūs kuo greičiau galėtumėte tęsti kelionę. Nesvarbu, kurioje miesto vietoje būtumėte, pas jus operatyviai atvyks techninės pagalbos kelyje automobilis, serviso darbuotojai nustatys gedimą ir sudarys sąlygas kelionei tęsti. Jums bus pritaikytas kompensacijos mechanizmas.

Ar turiu rūpintis draudimu?

Visi CityBee automobiliai yra drausti privalomuoju Civilinės atsakomybės ir Kasko draudimu, todėl rūpintis draudimu jums nereikia.

Įvykus eismo įvykiui, kurio kaltininkas nesate (pvz., į jus įvažiuos KET pažeidęs asmuo), draudimas dengs patirtus nuostolius ir jums nieko papildomo mokėti nereikės.

Jei, naudodamas CityBee automobilį, sukelsite avariją ir būsite jos kaltininku – tokiu atveju Jums bus taikoma 300 Eur besąlyginė išskaita (t. y. nemokėsite daugiau 300 Eur, nors patirti nuostoliai ir bus didesni). Nedraudiminių įvykių atveju (pvz., jei vairuosite išgėręs, vairuosite chuliganiškai ir pan.) – turėsite apmokėti visą padarytą žalą.